Rady a tipy - Začátek přihlašování na kroužky 2023/2024
Pár důležitých informací jak se zachovat jako zaměstnanec, nebo externista při začátku veřejného přihlašování na kroužky na na našem webu.
Všechny kroužky (kromě zaheslovaných výjimek) se veřejnosti otevřou od 00:00:01 od 1. června. To znamená, po půlnoci ze středy na čtvrtek.
Web pravděpodobně bude kvůli náporu zájemců přetížen. S tím nejsme schopni nic dělat, nejsme Google. Prosíme nešiřte sami paniku typu: Kdyby bylo přihlašování v jinou dobu (nápor by byl v jakýkoli čas), kdyby kdyby…. Zachovejte klid, naštvaní klienti na světě budou nějací vždycky.
Nikdo vás nenutí zvedat telefon o půlnoci, pokud se najdou klienti, kteří volají o půlnoci, tak s tím těžko rozumně něco uděláme.
Na webu od středy 23:00h bude svítit nahoře informační notifikace, která bude upozorňovat na možné výpadky webu.
V novince na hlavní stránce na webu také máme tuto informaci také zdůrazněnou.
informace o výpadku najdete taky na statické stránce, na kterou se dá prokliknout tlačítkem z nabídky kroužků - luzanky.cz/info/krouzky. Informaci jsme také posílali v posledním newsletteru ke kroužkům, abychom co nejvíce klienty upozornili na tuto možnou situaci.
Pokud vám klienti budou psát e-mailem, že se nemůžou přihlásit, protože web je přetížen a pošlou vám jméno a údaje k přihlášení, připravte se na tuto situaci jak budete postupovat a jak budete tyto situace řešit. Je na vás, jestli klienta přihlásíte, ale má to svá úskalí (budete muset skenovat do profilu přihlášku, klientovi se aktivita nepropíše do profilu a další…).
Případně klientům při problémům, pošlete info stránku: luzanky.cz/info/krouzky, kde ještě bude i krátký návod na přihlášení a jak se zachovat, když se nepůjde přihlásit.Je v pořádku napsat klientům, že musí se přihlásit sami, pokud nenastane situace, kdy bylo zřejmé, že se jedná jednoznačně o technický problém. Pak, prosím přepošlete e-mail na adam.gerza@luzanky.cz, nebo zadejte žádanku do kategorie web, nejlépe s printscreeny, abychom problém co nejdříve vystopovali a následně opravili.
Děkujeme za spolupráci!